poniedziałek, 24 września 2012

Serum do Wlosow AVON

 To sa moje ulubione serum  do wlosow z Firmy AVON  ten z zoltym olejkiem to jest nowosc Morocan OIL wlosy sa po nim niesamowicie mieciutkie i pieknie blyszcza, a jaki zapach cudowny!! z serii MOROCAN OIl jest cala seria szampon,odzywka ,maseczka.Mam wszystkie:)
Z czerwona papka jest olejek chroniazy kolor wlosow farbowanych
 niebieska papka z przezroczystym olejkiem jest serum chroniace wlosy podczas zabiegow z uzyciem goracych strumieni powietrza(SUSZARKA)
a z zielona papka jest serum do przesuszonych koncowek.
Wzystkie super pachna i wlosy po nich sa tak pachcnace i zdrowe,ze sa naprawde godne polecenia:)

Aten kosmetyk jest przeznaczony do ochrony wlosow przed prostowaniem chroni on wlosy przed bardzo goraca prostownica nawet rozgrzana do 220 stopni!!!
A tak pozatym dmku dzis robilam mega porzadki wyrzucilam dzis 5 czarnych workow na smieci z zamalymi ubraniami po dzieciach z zepsutymi zabawkami itp...
jestem padnieta ale jakze spelniona
a tak ogolnie to postanowilam nie jesc chleba i ziemniakow....i zero slodyczy typu batoniki cikierki i nie slodze cherbaty.....
heh.....
a obiady jak do tej pory na malym talerzyku.
 
 

3 komentarze:

  1. jak na codzien uzywasz tyle kosmetyków, to sprobuj raz na jakis czas tylko umyc wlosy, bez niczego, by troche odpoczely od chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja nie nakaldam wszystkich na raz tylko 1 z olejkow co mycie wlosow.
    a ja nie potrafila bym nie zuywac serum wlosy po nim sa jak jedwab:)

    OdpowiedzUsuń