niedziela, 24 listopada 2013

APTECZNE MAŚCI DO TWARZY TRĄDZIKOWEJ +MOJA HISTORIA WALKI Z TRĄDZIKIEM.....

NIESTETY MAM CERE PO MOIM TACIE A ON MIAŁ STRASZNE PROBLEMY Z CERA I NAWET TERAZ MA CHOĆ MA 49 LAT!!!!
ja już się przyzwyczaiłam że są dni leprze i gorsze
ale musze sobie jakoś radzić....
używam maści przepisanej od lekarza
 ten żel stosuje na noc przez 1 miesiąc wycisza cerę , krostki zasychają.....


 Maści stosuje gdy najdzie taka potrzeba szczególnie metronidazol jest on tak zwaną deska ratunku jak wyskoczy cos nagle to dość mocne ma działanie i szybko problem znika. Mozna takze stosowac tabletki o ktorych wiecej mowa w linku obok klik .
ten płyn stosuje na przemian z żelem tez max przez 1 miesiąc (strasznie śmierdzi)

a ogólnie do cery stosuje z 3 razy w tyg peeling
ten prześlicznie pachnie:))
i 2 razy w tyg
peeling enzymatyczny z ziaja i żel punktowy bardzo polecam te kosmetyki z ziaji stosowałam tez tonik ale niestety skończył się w l sklepie a ja byłam w potrzebie toniku do twarzy i kupiłam ten
jest strasznie alkoholowy i drażniący... szczerze go nie polecam !!!!
KREM MATUJACY Z KOLASTYNY(SUPER!! POLECAM)
I ŻEL POD OCZY Z SWIETLIKIEM.
DEMAKIJAŻ TYLKO I WYŁACZNIE WODĄ MICELARNĄ.

AAA!!! I NAJWAŻNIEJSZE TWARZ MYJE MYDŁEM SIARKOWYM ŚMIERDZI STRASZNIE ALE SIE PRZYZYCZAIŁAM STOSUJE JUZ OD 6 LAT!

W MIEDZY CZASIE CHODZIŁAM DO KOSMETYCZKI NA PEELING KAWITACYJNY KWASY MIKRODERMABRAZJE ALE NIEATETY ŻADNYCH SKUTKÓW.

UNIKAM PIKANTNYCH POTRAW I CZEKOLADY BO SŁYSZAŁAM ŻE POWODUJĄ NASILENIE SIE TRĄDZIKU
JUZ SAMA NIE WIEM CO ROBIC.....

A CZY KTOŚ MA PODOBNY PROBLEM??? JAK COŚ TO PISAC:))

A JESZCZE MUSZE ZAINWESTOWAC W NOWY PODKŁAD KTÓRY JEST MEGA LEKKI I KRYJE WSZELKIE NIEDOSKONAŁOŚCI ALE TO TYM JUZ W NASTĘPNYM WPISIE:)))

WIĄŻE Z NIM DUZE NADZIEJE!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz