czwartek, 20 września 2012

Dzien sadu ostatecznego

Dzis mam wizyte w szpiatlu na USG mam nadzije ze wszytko bedzie dobrze mam pewne problemy z zdrowiem i musze cos skontrolowac.....
zlozylam dzis zamowienie z Avon i zamowilam sobie dzis nowosc mascare sparkling z brokatem(!)i jeszcze jedna maskare z ANEV juz dawno na nia polowalam a to albo byla za droga albo jak juz byla w promocji to juz ja wykupili:/ a dzis mi sie udalo:) jest ona odkrecana z obydwu koncow i z jednej strony ma serum a z drugiej maskare sama jestem ciekawa dzialania. zamowial tez kilka lakierow do opaznokci i kilka pierdolek zreszta jak przyjdzie paczka dpiero w przyszly Piatek(!) to zrobie focie i powstawiam:D  i zdam relacje z kosmetykow po jakim czasie czy warto kupywac czy tez nie....
ogolnie z AVON ja jestem bardzo zadowolona mam mase kosmetykow tej firmy i mnie osobiscie nigdy  nie uczulily ani nie zawiodly te kosmetyki.

Wczoraj moi chlopcy przytargali do domu konsole ps3 i temat nr 1 jak tylko otworza oczy to moge zagrac a kiedy moge zagrac itp.
dzis wybieram sie po szpitalu na zakupy to pewnie mnie zawloka do GAME sklepu po jakies plytki....
ale ja ich tez musze wykorzystac i zaciagnac do mojej kolerzanki ktora mi z Polski przywiozla ksiazke Krew pustyni jest to 3 ksiazka z serii
1  Arabska Zona
2 Arabska Corka
3.Arabska krew
doczekalam sie w koncu tej ksiazki:)
goroco polecam sa super:)
w ogole to musze jeszcze zamowic sobie ksiazke Lawka jest ona napisana przez Katarzyne  Rosicka Janicka o ktorej wspominalam w poprzednich notkach
ogolnie to jak dojade do Polski w Grudniu to tydzien mi zajmnie kupywanie tych wszystkich zeczy ktore sobie zapisuje na moja liste zakupow w polsce.
co bede mogla to zamowie przez neta a reszte sama sie pofatyguje hmmm.mala poprawa z mezem sie pofatygujemy bo tak ogolnie to ja mam wyjatkowego meza ktory nie marudzi na zakupach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz