środa, 19 września 2012

Dzien SPA

Taki jest muj cel do osiagniecia......   oj dluga droga mnie czeka:/ no ale jak nie bede obcinala wlosow przez najblizesze ok 5lat to tto osiagnie bede miec wtedy 28lat(!) nie a tak naprawde to mam zamiar zapuszczac tak na powaznie.Za 3 lata muj synek bedzie mial komunie i mam zamiar miec ladnie zakrecone wlosy al'a Magdalena Gesler:)

Dzisiejszy dzien okazal sie troche klapa bo miala przyjechac moja kolezanka do mnie i z tego powodu wstalam z samego rana ugotowalam obiadek zeby potem sobie tym glowy nie zawracac.... ubralam sie w sukienke, makijaz, uczesanie, paznokcie pomalowalam i ciasto skroilam i czekamm czekam czekam czeeeeekkkkaaaaammmmmm i sie nie doczekalam wystrawial mnie @ jedna.
zazwyczaj too tylko jakos oko podkresle ubiore jakiej dresy lub jeansy t-shirt i juz a tu mialam okazje sie troszke odpicowac tyle ze niepotrzebnie zupelni://////

ale trudno zyje sie dalej....
kolerzanka mi napisala sms popoludniu(!) ze musiala cos tam pojechgac zalatwic i nie mogla hmmm..... teoszke slabe wytlumaczenie bo mogla dac znac wczesniej...

dzis sroda wiec wieczorem nalalam sobie cala wanne Goracej wody (bo ja jestem cieplolubna musi byc prawie wrzatek) i nalozylam nafte kosmetyczna na wlosy wypilingowalam cialo i twarz nalozylam maseczke z AVON i po maseczce noliwkowalam sobie twarz olejkiem lawendowo jaminiowym tez firmy AVON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz