czwartek, 6 września 2012

ODCHUDZAM SIE!!!!

Troszke mi sie przybralo niepostrzezenie hmm.....
przytylam w zaledwie 2 tyg bo nic nie zauwazylam wczesniej
bardziej tak po twarzy ('') z drugiej strony moze to przez antybiotyk spuchlam??
no bo przeciez nie objadalam sie to jakim to cudem


z innej beczki to musze oglosic ze zrywam z paznokciami tzn ja co 3 tyg chgodzilam na zelowanie pazurkow i ostatnio mi podczas zabawy z synkiem odpadl pazurek i mnie to strasznie zabolalo i muj naturalny pazurek byl w oplakanym stanie w sumie wcale sie nie dziwie skoro caly czas byl faszerowany zelem.....
ale koniec dosc juz nie zakladam zadnych zeli!!! dzis sobie pospilowalam zel i pomalowalam moje naturalne paznokcie na kolor ,,Coral"

jutro musze sie wybrac do kosmetyczki na regulacje brwi bo mam juz krzakolce!!
 
wlosy dzs mam w oplakanym stanie totalny nie lad nienawidze tej dlugosci bo nic z nimi nie da sie zrobic:(
trudno sama sobie winna jestem.....
ok lece zrobic sobie CUP OF TEA:) i przed tv na serial Pierwsza Milosc!!! ktos oglada???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz