poniedziałek, 24 listopada 2014

Znalezione w sieci śmieszne obrazki i memy..... lużny pościk:)

Przeglądając internety natrafiam na zdjęcia oraz memy ,które wywołują u mnie śmiech i lubie je wtedy podsyłać znajomym i rodzinie aby wywołać i u nich trochę śmiechu i luzu. Nawet mam znajomą w Hiszpani która w sumie zapoczątkowała to całe chomikowanie, a to na komputerze a to na telefonie zdjęć i podsyłanie w świat..... Ona to mi dopiero wysyła zdjęcia i filmiki hehehehe ja z wami podzielę sie tymi co ostatnio znalazłam i chyba co jakiś czas będę wrzucać tutaj kilka takich perełek:D 

Ten piesek mnie rozwalił hehehe wiem że zdjęcie z wulgaryzmem ale czy ono nie jest przezabawne?! 
 Kitunia przypomina mi mojego kota wpatrującego się we mnie gdy jem mięso a on nie może dostac nawet kawałka.....  gdyż postanowiłam że nie będe sie dzielić z kotem ,,ludzkim'' jedzeniem bo jak wiadomo my przyprawiamy potrawy a zwierzakowi może to zaszkodzić......
 Oj tak to ja moge sie porównac do mojego codziennego porannego ogarniania domu dzieci wyprawiania ich do szkoły a jeszcze co najleprze jestem juz po pracy z rana.....
  Oj tak wszytskich nas to czeka nasz wsapaniały ZUS..... mój dziadek ma inne tłumaczenie słowa ZUS a brzmi ono - Zakład utylizacji staruszków......
  Hehehhe oj tak czaem by sie przydało!!! czytajac nie raz kłotnie mamusiek z grupy na FB Polskie mamuśki w UK to taka fejsbukowa policja była by bardzo przydatna .......  chioć ja sie raczej nie udzielam tylko czytam:)
  To na tyle na nastepny raz postaram się zrzucic fotki z telefonu tam to dopiero jest fotek:)



Pozdrawiam!!!!

4 komentarze:

  1. ,, co zostało zobaczone już się nie odzobaczy,, hahahahaha najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie swietne :)! Moja Corka tez mi wiecznie cos na tel. podsyla ;) Tlumaczenie slowa ZUS przez Twojego Dziadka genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mój dziadek to ma też tłumaczenie swoje naszych tablic rejestracyjnych w w-ch choć ja się w tej kwestji z nim nie zgadazam

      Usuń