wtorek, 31 marca 2015

MANE'N TAIL KOŃSKA ODŻYWKA I SZAMPON NA POROST WŁOSÓW -TO NIE ŻART!

                                                                  Hejka kochani!

Niee nie zwariowałam.... ale lubię testować różne specyfiki i tak oto dowiedziałam się od znajomej że jej znajoma miała mega problem z wypadaniem włosów i ratowała się wszystkim czym tylko mogła aż..... w końcu trafiła na szampon i odżywkę dla koników:) No bo w sumie  konie mają ładne grzywy i końskie ogony.... no to coś w tym musi być....    I włosy jej sie poprawiły zgęstniały i przestały wypadać...

Więc poszperałam trochę w internecie i naczytałam się cudów.... i naoglądałam zdjęć z before i after... i same są w sumie ochy i achy.... że nawet Jennifer Aniston to stosuje i że w ogóle w Ameryce to wszyscy już to znają.....

A więc skusiłam się!


skład:
Water/Aqua/Eau, Stearyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine Lactate, Behentrimonium Methosulfate, Cocus Nucifera (Coconut) Oil , Fragrance (Parfum), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Dimethicone, Glycine Soja (Soybean) Oil, Isostearamidopropyl Morpholine Lactate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Hydrolzyed Wheat Protein, Methylchlorisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Blue #1 (CI 42090), Yellow #5 (CI 19140), Butylphenyl Methylpropional

Szałowy to ten skład nie jest ale przetestować nie zaszkodzi:) 
Słyszeliście o czymś takim kiedykolwiek?
Jak skończę obie butelki to dam wam znać jak poszło:)
                                                            Pozdrawiam serdecznie:)


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. przysięgam że nie! nawet nie skojarzyłam że prima aprilis a post dodałam wczoraj więc przed prima aprilisem :D

      Usuń
    2. dobra dobra;p ja bym się nie odważyła to na łepetynę dawać xd

      Usuń
  2. Nie znam produktu i marki, więc nie wypowiem się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W skladzie faktycznie nie widze niczego wielkiego ;) 3mam kciuki, zeby jednak kuracja okazala sie skuteczna Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mnie zaskoczyłaś :D Ciekawe jak efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam alkohol... Raczej nie wróżę im dobrego działania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że skład daję dużo do życzenia... ale tak wychwalany na amerykańskich forach i blogach to zapragnełam go wypróbować:)

      Usuń
  6. Używam i szampon i odżywkę. Jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar kupić,czy na pewno działa?

    OdpowiedzUsuń
  8. To są kosmetyki przeznaczone dla ludzi. Kiedyś były stosowane u koni i po zmianie składu i dopasowaniu do naszych włosów wypuszczono na rynek.Zamówiłam sobie zestaw i czekam....

    OdpowiedzUsuń
  9. Działa!!! Wiele preparatów używałam i działały tak sobie a ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka Anonimowy! mozezesz wyslac jakies foty przed i po

      Usuń
  10. Hej.dziewczyny super sprawa z szamponem i odżywka wlosy sa po prostu genialne :) rozczesywanie ich to przyjemnosc .. nie mialam nigdy niczego lepszego:😍polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej.dziewczyny super sprawa z szamponem i odżywka wlosy sa po prostu genialne :) rozczesywanie ich to przyjemnosc .. nie mialam nigdy niczego lepszego:😍polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. W Irlandii gdzie obecnie mieszkam ten szampon jest numerem 1 i robi furorę wśród kobiet

    OdpowiedzUsuń