piątek, 21 września 2012

Profesionalne Pedzle do Makijazu

Dzis zamowilam na E-BAY profesionalony zestaw d makijazu z naturalnego wlosia w skald pedzli wchodzi: 32 sztuki pedli i etui:)
Dzis na godz 15 wybieram sie do Pracy i bede charowac do 24:/
ale za to jutro bede miala wolne i jak pogoda pozwoli to jedziemy nad Morze i w gory do Newcastle to jest super miejscowosc gdzie gory i morze  sa w jednym miejscu:)
jest tam mnustwko kasyn gdzie gra sie 2 pensowymi monetami mam uzbierane mega duzo w mega duzej swince to dzieciaki beda mialy super zabawe:D
musimy uzbierac kamienie z plarzy oraz muszelki do akwarjum naszego zolwia Wojciecha:)
Dzis Piatek wiec posny obiadek bedzie czyli fish and chips:)
zrobie Rybe smarzona w ciescie piwnym:) i frytki....

wczoraj jak bylam na zakupach to wsrod szpargalow sklepowych znalazlam caly pek kluczy do domu i do samochodu i zrobilam dobry uczynek poslzam w strone kas i zapytalam sie czy ktos przypadkiem nie zgubil i okazalo sie ze malzenstwo ktore juz bylo przy kasie zgubili te klucze cale sczescie ze ich jeszcze zlapalam bo by pewnie glowowali gdzie te klucze sie podzialy??

z kosmetykow nic nie kupilam wczoraj bo zamowilam sobie dosc sporo z AVON
wiec nie mialam takiej potrzeby teraz musze przejsc sie dio SALLY  to jest taki sklep gdzie zaopatruja sie wszystkie salony fryzjerskie i kosmetyczne musze kupic szampon do czyszczenia Pedzli:D
dostawa jest miedzy 5-7dni wiec troche sobie poczekam ale dni mi leca strasnzie szybko wiec nie odczuje tego tak bardzo.
jeszcze jedno awaryjne wyjscie na jutro jak by padal jednak deszcz to pojade do mojej znajomej ktorej nie widzialam od LIPCA! rozmaiwalam z nia od tamtego czasu tylko przez tel (mieszka w innym miescie) i zapraszala nas do siebie i powiedziala mi ze sprawili sobie 2 kury na rosol(!) hehehehe ciekawa jestem tych kurek:) moje dzieci jeszcze nigdy na zywo nie widzieli zywej kury wiec moze bedzie okazja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz