piątek, 28 lutego 2014

Wracam!!!!

Hejka wszystkim!!!

Nie było mnie troche ale mam bardzo dobre usprawiedliwienie!!! Była u mnie moja kochana siostra:) i byłam zajęta cieszeniem się jej obecnością!

Ale niestety wszystko co dobre kiedys sie kończy..... i juz poleciała do Polski:((((

Czas przeleciał bardzo fajnie:) byliśmy na wycieczce nad morzem...... (tylko wtedy trafiła nam sie słoneczna pogoda)  a tak to pogoda nas zbytnio nie rozpieszczała....... deszcze i wiatry:/

Za nami juz Luty!!!! i nadchodzi Marzec a wraz z 1 Marca moje ĆWIERĆ WIECZNE URODZINY!!!!!! MASAKRA!!! kiedy to zleciło!!??

Muszę zrobić jakiś bilans Osiągnięc oraz listę  nowych celi????

W tym roku postanowiłąm nie obchodzić  urodzin...... nie będzie torta  ani imprezy poprostu przeskoczę je:P

POZDROWIONKA KOCHANI!!!!!!


Śliczny tort!!!!!

10 komentarzy:

  1. Tak sie wlasnie zastanawialam, co sie z Toba dzieje ;) Fajnie, ze udalo Ci sie spedzic czas z Siostra :) Zyczenia zloze Ci jutro ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że jesteś :) już się martwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, z okazji urodzin zycze Ci przede wszystkim duzo zdrowka :) Spelniania marzen, 100 lat :)! Mimo, ze nie swietujesz, oby dzien byl udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Kochana, mam nadzieje, ze choc troche jednak swietujesz ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich planów i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :*:* :) Dużo radości!

    OdpowiedzUsuń