sobota, 1 lutego 2014

Nominacje Liebster Blog Award



                                   Witam zostałam nominowana do Liebster Blog Award  .


                                              Nominowała mnie: Katarzynkowy Blog

                                                   Kochana Bardzo Ci Dziękuję!!!

Dzięki takim nominacją mam motywacje aby dalej pisać Bloga:)

Co to takiego:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



 
                                           Pytania i moje odpowiedzi  :                                  
 
1. Jako cześć garderoby najczęściej kupujesz ?
Bluzy, bluzki. koszule
2. Ulubiona książka ?
Wróg
3. W jakich butach lubisz najbardziej chodzić ?
koturny
4. Co myślisz o modelkach które prezentują modę na wybiegach ?
Że mają Idealne figury
5. Ulubiony sport ?
Tenis:D
6. W moim życiu najważniejsze jest...
Moja rodzina
7. Boję się...
Śmierci....
8. Największy mój sukces w życiu ?
Stworzenie cudownej rodziny:)
9. Ulubiony kosmetyk ?
Podkład Vichy Dermablend
10. Solarium czy słońce ?
Słońce!!
11. Czy miłość damsko - męska twoim zdaniem istnieje ?
Jasne że tak:)

Nominacje:

1. LOVE and vanilla secret
2.Włosy na Emigracji
3.Anecka
4.Lil Oddette
5.Monnie B.
6.Czarna M
7.Tajkowe zamiłowanie do kosmetyków
8.Świat blanki
9.Ale babka!!! i robi to co lubi:)
10.Milion Colors
11.InfallibleLifestyle

A teraz czas na moje pytania:

1. Jakie są początki Twojego blogowania?
2. Czy udało Ci się spełnić swoje najskrytsze marzenie?
3. Jakie jest Twoje hobby?
4. Czy jesteś zadowolony/zadowolona ze swojego wyglądu?
5. Twoja ulubiona piosenka to…?
6. Wymarzona podróż?
7. Czy spotkałeś/spotkałaś już swoją drugą połówkę?
8. Motto życiowe lub ulubiony cytat.
9. Czy chodzisz do kościoła?
10. Czy chciałbyś/chciałabyś skoczyć na bungee?
11. Największą szkolną zmorą było…?













 
 

3 komentarze:

  1. Dziekuje Kochana za nominacje :) Interesujace odpowiedzi, najbardziej spodobalo mi sie Twoje zdanie o osiagnietym sukcesie, czyli cudownej rodzinie- gratuluje :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem, bardzo dziękuję za nominacje kochana :*
    1. Jakie są początki Twojego blogowania? - Oj, nie wiedziałam o czym pisać i aż mi wstyd za stare notki :D
    2. Czy udało Ci się spełnić swoje najskrytsze marzenie? - niestety nie.
    3. Jakie jest Twoje hobby? - psychologia, filmy
    4. Czy jesteś zadowolony/zadowolona ze swojego wyglądu? - nie :(
    5. Twoja ulubiona piosenka to…? - obecnie to SBTRKT - Hold On (feat. Sampha)
    6. Wymarzona podróż? hmm... nie wiem :) Jordania chyba.
    7. Czy spotkałeś/spotkałaś już swoją drugą połówkę? - tak.
    8. Motto życiowe lub ulubiony cytat. - Nie mam.
    9. Czy chodzisz do kościoła? - nie
    10. Czy chciałbyś/chciałabyś skoczyć na bungee? nie
    11. Największą szkolną zmorą było…? - mowienie przy calej klasie ;p

    OdpowiedzUsuń