piątek, 7 lutego 2014

Herbatka o smaku czekolady:D i nie tylko!!

Ostatnio wybrałam się do Tkamxx bardzo lubię ten sklep bo można tam znaleźć prawdziwe perełki:)))
Wynalazłam tym razem herbaty:)
 Maleńkie pudełeczka kryją 10 saszetek Herbaty a smaki są cudowne:) Czekolada z mietą-smakuje jak czekoladki after eight  ,Wiśniowa, bananowo miodowa, truskawkowo śmietankowa.
I jeszcze wierszyk:)))

zakupiłam też oliwe z oliwek extra wirgin
Od kąd zaczęłam zdrowiej się odżywiać to używam właśnie oliwe  do wszystkiego!!

musze się pochwalić że udało mi się zrzucić 3 kg w tydzień!!!
Wystarczyło nie podjadać między posiłkami i nie jeść słodyczy....
teraz jak mam ochotę na cos słodkiego to piekę sobie jabłko lub zjem kilka rodzynek albo galaretkę

zaszłam także do H&M

KUPIŁAM SUPER GUMKI DO WŁOSÓW NIE ODGNIATAJĄCE  WŁOSÓW I BEZ METALOWYCH CZĘŚCI.
ja już kiedyś kupiłam takie gumki ale z całego pęczka ostała mi się jedna jedyna której pilnowałam jak oka w głowie!!!
i strasznie się ucieszyłam ze natrafiłam na nie:)))

 Skusiłam się również na kolczyki:P
:))) mała rzecz a cieszy:DDDD

20 komentarzy:

  1. Gratuluje utraty 3 kg. :)! Narobilas mi smaka na herbatki, musze sie rozejrzec za jakimis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) walczę nadal:) jeszcze 3 kg i będzie ok:)

      Usuń
    2. Pojdzie z gorki i tego Ci zycze :)!

      Usuń
  2. Herbatki chyba na wisniowa bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolczyki :) muszę poszukać tez takich gumek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. jak w tydzien? wczesniej przypadkiem nie zaczelas ograniczac kolacji etc ?
    fajne kolczyki <3
    + zielona herbata i tak najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zaczęłam ale waga stała a teraz zauważyłam ze w tym tyg spadła o 3 kg:) a zieloną też bardzo lubię;) ale trzeba sobie urozmaicać :)

      Usuń
  5. kolczyki świetne, a herbatek bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbatki uwielbiam, więc takich też chętnie bym spróbowała! Gratuluję 3kg mniej, ja zaczęłam właśnie ćwiczenia, nie zależy mi na utracie wagi, ale na wyrzeźbieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaintrygowały mnie te herbatki, może kiedys uda mi się je spotkać w TKMaxxie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki żeby się udało znaleźć:))

      Usuń
  8. WOW, po ile byly te herbatki? super smaczki :D

    Gratuluje zrzucenia kilogramow, szok 3g w tydzien to chyba duzo :) super :) ja to bym chciala bardzo przytyc, no ale podjadanie, slodycze i opychanie sie makaronami, kaszami i nabialami nic nie dalo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatki były za 1.99 GBP za zestaw.
      Wcześniej ograniczyłam słodycze i waga stała i nie wiem czemu ale właśnie w tydzien nagle zeszło mi az 3 kg.... \zazdroszcze przemiany materii:)

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award - zapraszam do wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem :) stęskniłam się ;)
    uwielbiam herbaty, mam ochotę na wiśniową :)

    super wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń