środa, 12 lutego 2014

Szczoteczka do mycia twarzy Soap &Glory

Hejka!!!
Kupiłam szczoteczkę do twarzy z względu na dokładne oczyszczanie twarzy....   Mam z cerą spory problem ale walczę..... ostatnio dostałam antybiotyk i maść ale o tym bedzie osobny post jak już będą rezultaty a juz małe są więc jestem pełna nadziei :)

Ale wracając do szczoteczki.... Jest wspaniała!!!
włosie delikatne i  nie drapiące.
Druga strona służy do masażu twarzy , można się  fajnie zrelaksować :) bardzo przyjemne to jest;)


Niby to tylko szczoteczka jakich wielu ale inne jakie próbowałam były drapakami.....   i  podchodziłam do nich z niechęcią.... a z tą szczoteczką to sama przyjemność!!

W UK w Bootsie zapłaciłąm za nia 6.50 GBP

JAK ZA SZCZOTECZKE TO DOŚĆ SPORO ALE W SUMIE TO PRZYZNAM ŻE JEST WARTA SWOJEJ CENY:)

Polecam!!!!

9 komentarzy:

  1. Widziałam ta szczoteczek i tez mnie bardzo kusiła ;) do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamierzam kupić w Rossmannie szczoteczkę do twarzy i spróbować na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ja trochę się boję, że podrażni moją wrażliwą skórę, ale z drrugiej strony mam wielką ochotę aby ją prxetestować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosie jest strasznie mięciutkie i delikatne... też sie Obawaiłam czy przypadkiem nie jest twarde i drapiące ale sie miło zaskoczyłam!! oszalałam na jej punkcie:p

      Usuń
  4. Nigdy nie mialam takiej szczoteczki, ale ciesze sie, ze udalo Ci sie trafic na odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie uzywalam szczotek i nie zamierzam, ale ciekawa jestem jaki antybiotyk dostalas? tutaj w UK bylas u dermatologa? ja sie chce wybrac, ale juz w Polsce pojde..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu dostałam od swojego GP maść EPIDUO I ANTYBIOTYK LYMECYCLINE
      tu do dermatologa to trzeba mieć jakieś kosmiczne choroby skóry żeby się dostać walczę od 6 lat o skierowanie i nie ma szans...... ale nareszcie coś mi dali co mi pomaga!!!!

      Usuń