czwartek, 20 lutego 2014

Lakier Barry M Gelly Hi Shine

 Hejka :)

Muszę wam pokazać piękny lakier do paznokci który ostatnio kupiłam i na który mam ostatnimi czasy faze:p

 Kolor :Bluberry 
 2 warstwy nałożyłam do zdjęcia ale spokojnie bo  można jedna nałożyć i też jest ładne krycie.

Oglądam na YT Panne Joanne i ona miała w kilku filmikach właśnie ten lakier wyglądał prześlicznie i przyciągał wzrok  więc postanowiłam że i ja sie na niego skuszę:)

Bardzo dobrze sie go nakłada na płytkę paznokcia schnie dość długo bo ok 5min:/ ale za to bardzo długo sie trzyma!!!
Z zmywaniem nie ma  problemu  raz przetarty pazurek zmywaczem jest czysty!!!

Bardzo dużo jest kolorów tych lakierów napewno każdy znajdzie swój kolor:)
Dają efekt żelowych paznokci pięknie lśni i jest trwały!
Cena 3.99 GBP
Dostępne w Superdrug i Boots.
W superdrug jest teraz promocja w szafie Barry M że kupując 3 kosmetyki płaci sie za 2 tylko:)

13 komentarzy:

  1. super lakier i bardzo ładny kształt paznokci :) uwielbiam Pannę Joannę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie pomalowalas pazurki, uwielbiam ogladac zdj gdy dziewczyna zrobila manicure tak starannie jak Ty. Lakier piekny, ozywia pazurki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje paznokcie prezentuja sie slicznie, a lakier rzeczywiscie przyciaga wzrok :) Piekny kolorek, idealny na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiosna !!! jeszcze miesiąc do tej astronomicznej:) doczekać sie nie mogę!!!

      Usuń
  4. Nie lubuje sie w błękitnych ale ten z Barry M jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm a gdzie moj komentarz :// chyba się nie dodał :(

    Ja równiez w błękitach nie bardzo, ale ten calkiem ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się nad nim zastanawiałam, ale wzięłam trzy inne, teraz wiem, że muszę po niego sięgnąć, śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to czekam na recenzje u ciebie tych kolorków co ty kupiłaś to może sie skuszę na więcej:)))

      Usuń