wtorek, 21 maja 2013

Toaletka po renowacji:))

Doczekalam sie i juz mam moje cudenko moja toaletke!!!
a oto i ona:))



jest cudowna moj maz wykonal kawal dobrej roboty:)))
musze teraz tylko znalesc do niej fotel lub pufe i dywanik lampke na sciane poleczki na lakiery (widziala fajne w ikei)
 i ogolnie musze ogranac cala reszte:)) a ja takie zeczy lubie to szybko sie z tym uwine :))
polka na ksiazki juz tez sobie wisi w sypialni nad luzkiem:) takze ksiazki juz nie lerzakuja w szafie:))
a wlasnie wracajac do ksiazek czytam w tej chwili arabska ksiezniczke..
a po niejk mam zamiar przeczytac dziewczynka w zielonym sweterku
moja mama juz pojechala do polski:((( szkoda bylo fajknie wesolo itp...
ale coz wszystko co dobre szybko sie konczy wiec trza zyc dalej ale przyjedzie na swieta z moium bratem takze juz sie ciesze:))
A ja z tego wszystkiego ze mieszkam w tej deszczowe Irlandii postanowilam ze chodciaz dzici bedaa mialy troche wakcji kupialm bilety na samolot i na caly sierpoien jade do polski do mojej siostry  z dziecmi:)) juz nie moge sie doczekac:)!!!!
bramka na ogrodek juz pomalowana slupki zalne betonem dzis a muj maz przymocuje na zawiasach i ja juz jutro zaczynam dzialc z ogrodkiem z przodu:))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz