piątek, 13 grudnia 2013

Woski Little Hotties

Naczytałam się dużo dobrego na ich temat i skusiłam się na zakup ich na Ebay
za pudełeczko zapłaciłam ok 7 funtów .
Pudełeczko miało zawierać 36 sztuk wosków o różnych zapachach i kształcie
Jest tez opcja z połączeniem wosków  w kominku do wytapiania i z tego połączenia ma powstać unikatowy zapach.
do wosków jest dołączona książeczka z paleta zapachów i instrukcja jak łączyć woski żeby powstał unikatowy zapach.......
Gdy listonosz wręczył pi paczka zaraz po jej otwarciu  zdziwiłam się bo ujrzałam pudełko po woskach z YANKEE CANDLE..... ale także wyczułam niesamowity zapach wosków:)

 Po otworzeniu pudełka ujrzałam w środku pudełeczko z littlle hotties

 oto zawartość paczuszki:)
 książeczka jak łączyć woski:)

 i piękne woski:) są nawet z brokatem:)))


po wytopieniu wosków zapach jest bardzo intensywny:) mąż wchodząc na górę po schodach  już się pytał co tak pięknie pachnie:))
Mogę szczerzę napisać że i Yankee i Little hotties są cudne i będę na zmianę wytapiać ich woski:)
 
Chciała bym jeszcze wypróbować KRINKLE  ale jakoś nie mogę na nie trafić......

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I jak jesteś z nich zadowolona??? Ja co wytapiam wosk jestem coraz bardziej zachwycona:))))

      Usuń
  2. mmmm chyba musze sie skusic bo bardzo lubie świece w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie!!! nic tak nie poprawia nastroju w chłodne zimowe wieczory jak piękny aromat wydobywający się z kominka do wytapiania wosków:)

      Usuń
  3. Ogolnie nie przepadam za takimi zapachami, ale tyle tych pochwal, ze chyba i ja niedlugo sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbować można:) jest tyle zapachów do wyboru że jestem pewna że każdy znajdzie swój ulubiony:)

      Usuń
  4. chyba się skuszę:) cena jest całkiem ok więc warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto!! Bo nie dość że cieszymy się pięknym zapachem to gdy damy więcej niż jeden wosk do kominka to cieszymy też oko pięknymi łączącymi się ze sobą kolorami.

      Usuń