środa, 18 grudnia 2013

Denko part 1

W tym miesiącu mam mega duże denko.......
Dlatego postanowiłam je podzielić na 2 części
Jak na moje ślimacze zużycie kosmetyków to jestem w szoku że aż tyle tego jest......
 Pierwsze zdjęcie to kosmetyki  do włosów :
Isana Odżywka w sprayu  oil care NIE KUPIE WIĘCEJ JAK DLA MNIE TO ONA JEST ZBYT CHEMICZNA......
Olej rycynowy na skalp NIE KUPIE WIĘCEJ NIE ZAUWAŻYŁAM JAKIS FENOMENALNYCH REZULTATÓW
Isana odżywka w sprayu  repair ZBYT CHEMICZNA NIE KUPIE WIĘCEJ....
Szampon z green pharmacy łopianowy BARDZO OBRZE OCZYSZCZA JESTEM BARDZO ZADOWOLONA
Odżywka do spłukiwania z superdrug zielone jabłuszko i limonka NIE JESTEM Z NIEJ ZADOWOLONA........ CHOĆ PACHNIE BARDZO ŁADNIE:)
 Pielęgnacja ciała:
Żel pod prysznic z Tesco o zapachu cynamonu i czerwonej pomarańczy- Ja jestem bardzo zadowolona z tych żeli UWIELBIAM ZAPACH:) taki świąteczny!!!
  OSIRIS AVISE Scrub do ciała o zapachu nektarynki -nie jestem z niego zadowolona nie kupię więcej.....
Żel pod prysznic ASDA o zapachu cytryny z czarnym pieprzem:) bardzo orzeźwiający:)
Żel pod prysznic Palmolive kremowa konsystencja nawilżająca i piękny zapach:)
żel do nóg kasztanowy nie wiele mi dał......
Planet Spa suflet do twarzy..... nie i jeszcze raz nie dziwna konsystencja..... w ogóle mi nie przypasował..... zużyłam go do stóp :P

 TWARZ I KOLORÓWKA:
Woda micelarna z biedronki-bardzo dobrze się nią zmywa makijaż jest niedroga POLECAM!!!
Podkład z AVON magix cashmere finish  bardzo fajny produkt:) ale więcej nie kupie bo teraz przerzucam się na VICHY DERMABLEND
Tusz do rzęs z coolection 2000 dostałam od mamy bardzo się polubiliśmy
Pomadka Nivea cherry bardzo lubię tą pomadkę ochronną bo nie dość że chroni nasze usta przed wyschnięciem to jeszcze pozostawia piękny kolor i zapach:)))
Maska do twarzy Ziaja żółta anty stres -Ja ogólnie bardzo lubię te maski:) zawsze jak mam okazje je dostać w Polskim sklepie to kupuję:)
Maska z funciaka pell-off o zapachu zielonej herbaty
2 próbki podkładu VICHY DERMABLEN one mnie przekonały do kupienia całego opakowania:)
w gazecie znalazłam próbkę podkładu RIMMEL stay matt w postaci musu ale nie przypasował  mi.....
Puder prasowany z AVON  COLOR TREND -BARDZO ZADOWOLONA JESTEM Z TEGO PUDRU :) ALE POSTANOWIŁAM WYPRÓBOWAĆ TYM RAZEM PUDER SYPANY ALE MOŻE JAK SIĘ NIE PRZEKONAM DO SYPANEGO WRÓCĘ DO NIEGO PONOWNIE.....


I NA KONIEC PERFUMY Z NEXT DEFINE MIAŁAM JE MEGA DŁUGO!!! BO MAM CHYBA Z 10 BUTELEK PERFUM I NIE WIEM SAMA KIEDY WYKOŃCZE JE WSZYSTKIE........ BARDZO FAJNY ZAPACH:)
I ŚWIECZKA O ZAPACHU FIGI I MELONA BARDZO FAJNY SŁODKI ZAPACH:) UWIELBIAM TAKIE EGZOTYCZNE ZAPACHY:)
KUPIŁAM JĄ NA WYCIECZCE W JAKIMŚ SKLEPIKU Z RĘKODZIEŁEM.....

To na tyle na koniec miesiąca kolejna część......

4 komentarze:

  1. Mnie te odzywki w sprayu Isana rowniez nie powalily na nogi ;/ Gratuluje sporego denka, moje nabiera mocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mój mąż dziwi się mi na co ja zbieram te puste opakowania???? hehe i za każdym rzazem muszę mu tłumaczyć co i jak........ :P

      Usuń
    2. tak to jest z facetami ;)

      Usuń
  2. Hej obserwuję twojego bloga mam nadzieję że się odwdzięczysz : http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń