niedziela, 15 grudnia 2013

Paczka od mamy:)))))

Dziś miałam niezwykłą niespodziankę:)!!!!
przyjeżdżam z marketu do domu a pod drzwiami leży paczka..... która miała być dostarczona dopiero w wtorek..... a tu proszę kurier zrobił mi niespodziankę :)))
A tak w ogóle to polecam tą firmę bo są naprawdę nie zawodni:) i tani !!! może komu ś się przyda:)
PACZKI ANGLIA POLSKA

A TERAZ CHWALIPIĘCKI POST :)
WSZYSTKIE KOSMETYKI Z PACZKI:))) i 2 pary super ciepłych skarpetek:)
NIE WSPOMN Ę O SŁODYCZACH MMMMMM.............
Mama pracuje w Niemczech i zawsze kupuje marcepany, nugaty i trufle:)
Te maski zamówiłam sobie na Allegro i przyszły do mamy to przy okazji mam wsadziła mi je do paczki:)
Sporo dobrego o nich się naczytałam :) Są mega tanie a pojemność to aż 1000ml!!
Kupiłam ją razy 2!!

 Jestem zachwycona zapachem maski Kallos Latte:) pysznie pachnie jak ciasto:) przynajmniej mi się tak kojarzy ten zapach:) Kupiłam ją razy 2!!!
 oczywiście uzupełniłam zapas Jantaru:)
 
Z Niemiec  mama przywiozła mi kilka kosmetyków o których się naczytałam na innych blogach:)
Szampon kawowy alverde
Oil repair szampon do ciemnych włosów Balea (Piękny zapach)
Odżywka Avocado z winogronem Alverde
Masło do włosów Avocado i masło shea  Alverde
Odżywka bez spłukiwania Mango i Aloes Balea
Krem do rąk kiwi z ciemną czekoladą Essence (zapach mnie zachwycił)
i mały bonus od Mamuśki
 
A w Polsce Mama mi dokupiła
 Nivea Long reapir tyle się naczytałam że musiałam ją mieć!!! w UK nigdzie jej nie ma!!!??? WTF!?
To też jest okrzyknięte super produktem ,który nie jest dostępny w UK:( smuteczek:((( Mama dorwała w Rossmanie tylko szampon a odzywka się skończyła hmmmm ciekawe dlaczego pewnie dla tego że jest taka dobra eh......
Mama poszła do Biedry po płyn micelarny i kupiła mi aż 2 z tym że nie ten co chciałam ale cóż liczą się intencję:)
 
To na tyle nie będę opisywać reszty bo nie tyczy się kosmetyków.... tylko mega kalorycznych słodyczy.......... NO ALE CÓŻ SĄ ŚWIETA WIĘC KTO LICZY TERAZ KALORIĘ????

9 komentarzy:

  1. fajna paka, jest co testować!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak jest !!! i już nie mogę się doczekać aż zacznę:) najpierw chcę skończyć wszystkie napoczęte kosmetyki żeby móc zacząć otwierać nowe:) mam jakieś skrzywienie na tym punkcie :P

      Usuń
  2. Widze kilka moich ulubiencow ;) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak mówiłam mamie co potrzebuje z Niemczech to wcześniej właśnie czytałam twojego bloga i powybierałam co nieco:)

      Usuń
  3. też chcę taką pakę!! :)
    słodkie skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA BYM CHCIAŁA ŚREDNIO RAZ NA MIESIĄC TAKA PAKE:)) MOŻE ZASUSKRYBUJĘTAKA U MAMY :p HEHEHEH
      MOJA MAMA MA SKRZYWIENIE CO DO SKARPETEK ZAWSZE JAK SIĘ WIDZIMY TO DAJE MI KILKA PAR TO I W PACZCE NIE MOGŁO ICH ZABRAKNĄĆ :p

      Usuń
  4. Fajna paczka;D Kosmetyki i skarpetki w norweski wzór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ TAK TEŻ MI SIE PODOBA:)) LUBIE NORWESKIE WZORY:)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń