sobota, 23 listopada 2013

Wyłapane w sieci.....

 Oj tak!!!! taki zegarek bardzo do mnie pasuje ja zawsze i wszędzie się spóźniam.... ale mam pewien patent który stosuje:) Po prostu mam na komórce czas przestawiony do tyłu o 15 min:) i teraz prawie mi się to nie zdarza :P
 hehehe zabawne:D
 Muszę wypróbować:))
oj tak jestem włosomaniaczką i  bardzo dobrze mi z tym:)))
a na koniec nuta która zawładnęła mną ostatnimi dniami...
 
nawet powróciłam do moich marzeń o gry na skrzypcach....... 
znalazłam nauczyciela gry na tym instrumencie cena 15 funtów za 30 min.....  zaczynam od nowego roku takie oo postanowienie na nowy rok:)))
w ogole to ja sobie zawsze robie liste postanowień na nowy rok i je realizuje w tym roku postanowiłam zdać prawo jazdy i już to zrealizowałm:))

1 komentarz:

  1. zegarek świetny:) dodaję do obserwowanych i zapraszam na chwilkę do mnie:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń