środa, 20 listopada 2013

Shopping Belfast:)))

Oczywiście  ostatnio jak byłam na zakupach w Belfaście to nie zapomniałam o sobie:))) i kupiłam kilka rzeczy dla siebie :)) choć głównym założeniem było kupienie nowych ubrań dla starszego syna to każdy cos skorzystał:)
 W Primarku było dość dużo wyprzedaży wiec wzięłam sobie z przeceny(to co lubię) bluzkę
 zapłaciłam 3 funty a przed przecena kosztowała 8.
Jeśli chodzi o biżuterie to ostatnio preferuje dość spore dodatki:)) takie masywne naszyjniki znalazłam również w Primarku cena tego to 5 funtów
 
 
Ten naszyjnik troszkę tańszy bo kosztował 4 funty:)
bardzo jestem z nich zadowolona:))

Poszłam do TKMAXXX i znalazłam tam lakier do paznokci firmy ESSIE  słyszałam dużo dobrego na ich temat wiec postanowiłam wypróbować niestety nie było innych kolorów oprócz tego.

Kolor Brudny róż nr 21. cena 4.99 GBP
Ale stwierdzam że faktycznie jest wart uwagi pędzelek jest szeroki i nie trzeba malować 2 razy żeby był idealnie pomalowany paznokieć.
Uważam że będę często się rozglądać za lakierami z tej Marki.

I oprócz tych zakupów czekała na mnie w domu przesyłka z EBAY:)
 skusiłam się na ten kolor bo brakowało mi jakiegoś elementu do tej stylówy...... cena 0.99pensów

MIAŁAM PODOBNE CZARNE PRZYWIOZŁAM JE Z OSTATNIEGO POBYTU W POLSCE ALE NIESTETY ZGUBUIŁAM GDZIEŚ..... A BYŁY IDEALNE..... KUPIŁAM BARDZO PODOBNE ALE DALEKO IM DO MOICH  IDEALNYCH  PRZYWIEZIONYCH  Z  PL:(
CENA 0,99 PENSÓW

1 komentarz:

  1. nie pamiętam.. na allegro ich pełno jest, wpisz czapka beanie i wyskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń