poniedziałek, 4 lutego 2013

Zaskakujace zakonczenie weekendu w pracy........

Ojejus dzieje sie dzIeje!!!!!! wielkie WOW!!!!

A wiec w ostatnich miesiacach pracy zostala przeszkolona na pewne stanowisko ktore bylo mega latwe papierkowe sprawy itp ale  za cholercie nie moglam sie dogadac z osoba ktora takze wykonywala to prace...... a to klotnie o przerwy w pracy, a to to, a to tamto i powoli mialam tego dosc, a ze ja nie nalerze do osob konfliktowy pomyslalam ze, a niech to niech sobie radzi sama wracam do poprzedniej pracy czyli na lince bez stresow bez problemow etc..... poszlam do menager przedstwilam mu moja decyzje ale on sie na to nie zgodzil powiedial, ze porozmawia z ta osoba wyjasni sprawe itp ale niestety nie przynioslo to zadnych rezultatow i ja dalej przy swoim ze nie chce tego robic, a on ze ja musze bo jestem w tym dobra i ze woli zebym to ja wykonywala ta prace, a nie tamta itp ale ja niehcialam problemow wiec poszlam do lekarza sprzedalam bajeczke, ze mnie bola nogi ze nie moge tyle chodzic i ze musze pracowac w jednym miejscu itp i pomoglo na jeden weekend, a puzniej znow Natalia ustaw mi produkt Natalia to Natalia tamto itp......


wscieklam sie niemilosiernie i powiedzialm basta nie i JUZ!!!!!

Wczoraj pracowalam na lince i bylo spoko i luz, a na koniec dnia menager, ktory nie nalerzy do osob sympatycznych podszedl do mne, ze chce ze mna pogadac i ze dlaczego ja nie chce robic tego itp itd..... a ja ze nie bo temu i temu.....
i on ale musisz cos robic, a nie stac na lince bo jestes..... za dobra na stanie na lince..... hmmmm szczena mi opadla, ze w ogole od niego uslysze cos takiego......
i ja ze ja chce stac i juz, a on mi proponuje szkolenia na inne stanowisko ja ,ze nie na jeszcze inne ,a ja znow ze nie......
i jeszcze ze na to, a ja ze NIE NIE NIE NIE!!!!

AZ W KONCU ZAPROPONOWAL MI ZEBYM  BYLA LINIOWA CZYLI SZEFOWA LINI NA KTOREJ JA TAK BARDZO CHCIALAM STAC JAKO PRACOWNIK I PAKOWACZ A TERAZ BEDE JA NIA OPEROWAC I ZARZADZAC LUDZMI HEHEHEHEHEH JUHUUUUU!!!!!!!
NO NORMALNIE WPADLAM W EUFORIE, ZE AZ TAK MNIE DOCENILI:))


to niektorym szczeny opadna :)))
np: jest taki ludwiczek u nas w pracy ja go tak nazywam w myslach bo mi go strasznie przypomina i ogolnie jest taki wredny i w ogole taki cham i on widzac ,ze ja rozmawiam z menagerem myslal, ze on mnie opieprza za cos czy cos i podszedl do mojej znaJomej i mowi: hehehe pewnie ja opiernicza nawet ten jej usmiech nic pewnie nie pomoze, i kolerzana oczywiscie mi to powturzyla, a ja jej opowiedzzialam co sie stalo, a ona: to ja ide mu powiedziec to mu mina zrzednie;) to bylo BEZCENNE:)))

NO DOBRA DOSC TYCH PRZECHWALEK:ppp

NIOM, a tak ogolnie to muj kochany menzus mnie wczoraj bardzo milo zaskoczyl bo upielk boleczki drozdowe z serem bialym i drugie z kremem cynamonowym:))
a oto foto tych pysznosci:))

A juz kiedys w w postach wspominalam ze mam zamiar kupic wode rozana i tak wiec tez to uczynilam
Woda różana posiada piękny, naturalny zapach.

Zalecana jest do każdego rodzaju cery

Woda różana otrzymywana z świeżych płatków różanych

– naturalny tonik do twarzy





Właściwości wody różanej:


  • odświeża,
  • oczyszcza skórę,
  • tonizuje,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • nadaje cerze blask,
  • nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę,
  • regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek
SPOSÓB UŻYCIA:

Wodę różaną stosuje się jako tonik. Po umyciu i osuszeniu twarzy, przecieramy delikatnie skórę wacikiem nasączonym wodą różaną.

Woda różana jest idealnym uzupełnieniem maseczek do twarzy z naturalnych składników.
Przygotowując maseczkę ze sproszkowanych ziół, roślin czy kwiatów warto zamiast zwykłej
wody zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i zaskakujący.
Wspomaga dobroczynne działanie pozostałych składników maseczki.
Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów – do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie.
Można również robić okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną.
Woda różana może służyć do wyrobu własnych kosmetyków.
Woda różana ma działanie nawilżające, łagodzące, dodatkowo zamyka pory skóry
I JESZCZE jedna nowosc z AVON
PERFUMY KTORE NIEZWYKLE SLODKO I KUSZACO PACHNA
ONYLY IMAGINE
I TO NA TYLE Z NOWOSCI:))
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz