piątek, 22 lutego 2013

Pure100% Coconut Oil

Mam nowa gwiazde w srod kosmetykow:)))
a oto i on:)
zakupilam go wczoraj i juz wyprobowalam :)) wyglada jak smalec:P ale on poprostu jest tak skoncentrowany ze gesty jak kamien wbic lyzke w niego to nie lada wyczyn.... koszt 1.69 GBP:)) Czyli taniocha;)
a to ja bardzo lubie:))
nadaje sie do uzywania jako balsma do ciala bo wystarczy go nalozyc na skore i on pod wplywem ciepla ciala rozpuszcza sie:) A do wlosow to troszke podgrzac i nalozyc na wloski  potem foliowy czepek i recznik i do 4 godzin w nim siedziec lub mozna i na noc cala:))
Niestety nie peachnie kokosem:///// a szkoda bo uwielbiam zapach kokosa ogolnie to ja jestem milosniczka kokosow:))
zawatrosc opakowania to az 500ml czyli wystarczy na bardzo bardzo dluuugoooo.......

kolejny news to kupilam sobie szminke  pisak:D a to z okazji zaliczenia testu teoretycznego z prawka:)) tak sie stresowalam i w ogole ale udalo sie:)))

 ta czescia sie maluje usta doslownie jak pisakiem:)

A druga koncowka sie nawilza usta i bardzo ladnie sie blyszczy :))
pomadka jest bardzo trwala!!!!
KOSZT 1.29GBP

Mam jeszcze fajowa maske do wlosow firmy AVON

African shea butter - piekny zapach:))
oraz superasny krem z firmy MARIZA
matujacy krem z bialej herbaty

jest super matuje skore nie pozoatwia tlustego fluidu na twarzy:))
szkoda tylko ze Marizy nie ma tu w UK boi maja super lakiery wystarczy jeden raz pokryc i piekny kolor zostaje na paznokciu....

a tak ogolnie to jestem chora znowu:///// 
lamie mnie w kosciach....... zimno mi i nic mi sie nie chce nie mam nawet weny do sprzatania ani gotowania a u mnie z tym nigdy problemu nie bylo........
eh........

2 komentarze:

  1. mnie właśnie też w kościach łamie ;x
    i gratuluje zdanego egzaminu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje kochana:)))) ja juz sie wykurowalam naykalam sie rutinoscorbinow i nasmarowlam sie amole On mi zawsze pomaga:))) buziaki:)***

    OdpowiedzUsuń