piątek, 1 lutego 2013

Aktualizacja dlugosci wlosow

Cholercia troche ciemne to zdjecie wyszlo.......
no ale trudno juz....
mam taki teraz miesiac kijowy ze poprostu nie mam czasu ani chcei pisania czego kolwiek
same chorobska nas nawiedzily w tym miesiacu
jak nie ospa u mlodszego synka to u starszego infekcje to znowu i jego dopala ospa i tak jestem uwieziona w domu....

lykam juz 3 opakowanie calcium pantotenicum

olejuje wlosy olejkami:
Alterra
lopianowy z chili
jasminiowy
migdalowy

zaczelam opiekowac sie w tyg malutka dziewczyneczka o imieniu Jula
takze ogloszenie daly w koncu rezultat:))
a na dodatek mam teraz urwanie glowy z prawem jazdy!!!!
 mam jazdy naujke do teorii a ja jestrem taka roztrzeppana ze nie moge sie na niczym skupic!!!!!
wykupialm 10 godzin i juz 9 wyjezdzialm a koszt 10 godz to bagatella 180 funtow!!!!! musze w przyszlym ty wykupiuc kolejne://///
zabokowalam juz na 20 lutego sobie egzamin teoretyczny koszt 50 funtow:////
i juz mam kupiona ksiazke i 2 plyty do nauki koszt 70 funtow:////// masakra same wydatki ale obiecalam sobie ze do konaca marca chce miec prawko juz w dloni:))))
przez ten stres to nic mi nie wychodzi np.robila stasiowi na 30 urodziny ciasto i sie rozplynelo pieklam babke paikowa z brzoskwianiami to sie rozwalila to wszystko sie odbija tylko czemu np z stresu nie moge schudnac tylko odbija sie to na pojej pasji pieczeniu......
a w przyszly czwartek jest tlusty czwartek:)) i mam nadzieje ze mi sie wszystko uda mam zamiar usmarzyc faworki i paczki :))
i nie dlugo 14 luty!!!! WALENTYNKI:)) <3
MINIE MI 4 LATA Z MOIM UKOCHANYM:))))))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz