wtorek, 16 czerwca 2015

Moje top 5 Maseczek do twarzy Babuszki Agafii

                                                                Witam kochani!

Ja jestem maniaczka maseczek na twarz!! Mogła bym się maseczkować i maseczkować;)

I muszę wam polecić genialne maseczki do twarzy! A mowa tu o:

Maska liftingująco-tonizująca która wyrównuje koloryt cery , zwiękrza jędrość cery i elastyczność .


 Ekspresowa maseczka do twarzy Odświeżająca Usuwa ślady zmęczenia  poprawia koloryt cery i ma mega miętowy zapach:) i czuć taki przyjemny chłodek na twarzy podczas aplikacji:)
 Maska do twarzy Dahurska o działaniu kojącym i relaksacyjnym - usuwa podrażnienia , nawilża , przywraca skórze zdrowy wygląd.
 Maska do twarzy odmładzająca na mleku łosia -zapewnia mega nawilżenie , zwiększa elastyczność.
 Witaminowa maska do twarzy FITOAKTYWNA -Moja absolutnie ulubiona!!! Głęboko nawilża wyrównuje koloryt i uaktywnia procesy odnowy skóry . Podczas aplikacji czujemy przyjemne  ciepło na całej twarzy:)
Wszystkie maski składają się z naturalnych składników nie posiadaja w swoim składzie SLS i Parabenów .
Pojemność każdej z maseczek to 100ml
ceny wachają sie od 5 do 10 zł zależy w jakim sklepie

                 Serdecznie Wam je polecam bo są naprawde GENIALNE!! I TANIE:)
                   Ja podczas najbliższego urlopu w PL zaopatrzę się  w te cuda:)
                                      Słyszeliście o nich?? lub ich używacie??

                                                      Pozdrawiam serdecznie:)
P.s
Zapraszam na rozdanie na moim blogu:klik

26 komentarzy:

  1. Ja miałam na mleku łosia, ale niezbyt wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z saszetek tylko dziegciową:)i bardzo ja luibiałam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie również dahurska podziała ... za jakiś czas znowu coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze żadnej z nich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 mam na stanie, ale jeszcze nie wyprobowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wypróbujesz daj znać jak ci się sprawdziły:)

      Usuń
  6. pracujesz weekendowo czy wolne?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z takich masek w saszetkach jedną do włosów. Była bardzo dobra. Te do twarzy chętnie bym kiedyś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki, tych od Agafii jeszcze nie miałam. Akurat dziś pisałam o glinkach, które tez uwieeeelbiaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą maseczkę odświeżajacą i witaminową i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam tych maseczek i wszędzie biorę udział w konkursach, żeby je wygrać :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń