piątek, 5 czerwca 2015

Gdzie jestem gdy mnie ma?

                                                                       Witajcie!!

Mało mnie tu bardzo..... ale na bieżąco zaglądam do Was na blogi:)

Nie mam ostatnio czasu na rozmyślanie o kosmetykach itp....

Teraz dużo czasu poświęcam pracy......

Mam teraz troszkę inne sprawy na głowie związane z budową domu:)  wybór kominów ,pustaków itp...

Ale postanowiłam wrócić do bloga z większą mocą! Bo to jest coś co sprawia mi przyjemność:)

Nie samą budową człowiek żyję!

Włosy praktycznie poszły na dalszy plan.... nie olejuję ich prawie wcale...  a myję raz na tydzień bo częsciej nie muszę......

Ale ostatnio się zszokowałam jak one urosły!?
Wiem że końce są z prześwitami ale mi to nie przeszkadza... jaram się długością :D

Teraz od jakiegoś miesiaca nie biorę żadnych  suplementów na włosy muszę to zmienić.....

Pozdrawiam i do następnego:)))
Ps.
Super piosenka:)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję budowy domu! Trzymam kciuki. :-) wiem co znaczy własny kąt, ogród. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy, budowa domu to super ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zarówno z okazji budowy domu, jak i porostu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie super urosly Kochana :)! 3mam kciuki, zeby budowa gladko przebiegla :)

    OdpowiedzUsuń