niedziela, 19 października 2014

Zakupowy Pażdziernik:)

Hejka!!!!  

Dziś będzie chwalipięcki post o zakupach! Napradę Bardzo się ograniczam.... ale jak są takie okazje to żal nie skorzystać!!!  

Zreszta sami zobaczcie!

Kosmetycznie bardzo skromniutko bo staram sie zurzyć wszystkie zapasy jakie nagromadziłam więc kupuję tylko to co już mi sie skończyło i nie mam w zapasach:)
Krem do rąk Nivea kosztowało jedynie 78 pensów.........  a Balsam do ciałą Dove który zaciekawił nie tym ze ma niby w sobie coś z pistacji a że pistacje to moje ulubione orzechy to wzuiełam koszt Balsamu to tylko 1,43!!!
 No i cos co poprostu mnie urzekło!!!! zapachem jak i ceną!!! w Tkmaxx za ten flakonik perfum Moschino 30 ml zapłaciłam jedyne...... 3 funty!!!! czujecie ??!!! i to dla tego że było bez pudełka i raz psiknięte......
Zapach taki jak lubie czyli słodziutki kwiatowy i wogóle  sweet:D

A teraz czas na zakuy ubraniowe będzie ti mowa  sklepeie H&M oraz o charity schop:

H&M koszula w koty:) dorwana na dziecięcym dziale na 170 czyli tyle ile ja mam i do tego pasuje idealne coś wyrośnięte te dzieci :D za całego 1 funciaka na przecenie!

Bluza z ukochaną wieżą Eiffla:) 2 funty
Wiem że to już nie lato i ta bluza jest w  typowo letnim wzorem ale co mi tam za 1 funta nie będę narzekać:)
Nad tą bluzą sie długo zastanawiałam bo nie lubię białego ale w końcu cena mnie przekonałą bo 2 funty tylko!
 Charity schop (lumpek)
Narzutka ono za jedyne 0,99 pensów z tygrysem na plecach 
                                               

wzorem na rękawach
                                                 
                                                           Bardzo mi się spodobała:)))


 Żakiet za jedynego 1 funta!!! szukałąm coś w żółtym kolorze na jesień i oto jest:)))


 I mój HIT!!! Płaszcz z ukrytymi guzikami czarny klasyczny i poprostu idealny dla mnie!!!! Wełniany czy bawełniany jakos tak nie znam sie na materiałach ale szykałam kiedys takiego i nie mogłam znaleść nawet w normalnym sklepie a tu prosze w Lupku za jedyne 1.99 funta!!!!!
                                                 Przepraszam za jakość zdjęcia :)

Jak tam wasze łupy??? obłowiliście się w tym miesiącu??? ja jeszcze musze znaleść szal w kratę ale jeszcze nie wiem w jakim kolorze:)

                                                            Pozdrawiam!!!!

5 komentarzy: