czwartek, 16 października 2014

Pierwszy miesiąc suplementacji Priorin Extra

Hejka Kochani!!

Miesiąc zleciał jak szlony aż zdziwiłam się gdy dzisiaj zastałam ostatnie 2 kapsułki......

Jak na pierwszy miesiąc jestem bardzo zadowolona z ich działania!!! Włosy mi rosną jak szalone! i to nie tylko na głowie ale na całym ciele!! Wiadomo jest to że łykając tabletki na szybszy porost włosów nie przyspieszymy porostu tylko na głowie.....



Wiązałam z nimi duże nadzieje i się nie zawiodłam ,mam jeszcze 2 opakowania i już sie cieszę na te przybywające centymetry oraz baby hair!

Tabletki dostałam w ramach wspólpracy ale moja opinia opiera sie tylko i wyłacznie z prawdziwego ich działania i to są fakty!

jest dostepny także szampon Priorin ,niestety nie posiadam go a ciekawa jestm jakie było by działąnie z połaczenia szamponu i tabletek???

Polecam je każdemu!!!

Naprawdę działąją!

3 komentarze:

  1. Fajnie Kochana, ze jestes zadowolona :) U mnie Priorin rowniez przyczynil sie do szybszego wzrostu wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń