wtorek, 16 września 2014

Mega wyciskacz łez..... film NOW IS GOOD....

Hejka kochani!!!

Pisze do was na gorąco.... właśnie skończyłam oglądać film NOW IS GOOD i jestem zapłakana ,zasmarkana i mega zdołowoana...... [ chlip... chlip.... chlip]     Polecam Wam oglądnąć ten film jeśli lubicie sobie połakać i spojrzeć innaczej na życie....

Jest to piękna opowieść o chorej dziewczynie......   mega wzruszająca i głęboka :**(((

Ja siedziałam i płakałam w głos..... ale na szczęscie jestem sama w domu bo innaczej to by chyba wzieli mnie za krejzolkę:P

Pozdrawiam!
 I życzę przyjemnego oglądnaia ale zalecam uzbroić sie w paczkę chusteczek do wycierania łez.....

7 komentarzy:

  1. Byłam na tym w kinie i strasznie wyłam chłopakowi na ramieniu, cały sweter miał mokry haha :) fajny film, również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam okazji ogladac, ale chyba sie zdecyduje ;)

    zapraszam: gertama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, ze nie ogladam tv., filmow, itd., czasami mam ochote na taki "zasmarkany" seans, wiec moze kiedys sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten film na mojej liście filmowej ;) tylko czasu wiecznie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale zrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy mnie by wzruszył, bo jakoś w ten sposób działa na mnie coraz mniej filmów.

    OdpowiedzUsuń