czwartek, 13 marca 2014

Mydło pachnące delicjami?????

Hejka:)))

Dzis chciałąm wam pokazać co wynalazłam podczas zakupów!!!!  

Jestem mama 2 chłopców któży nie chętnie myją ręce przed posiłkiem czy też po powrocie z spaceru czy ogródka......    i  to się zmieniło po tym gdy kupiłam mydło pachnące ciasteczkami Jaffa cake... czyli na Polskie nasze rodzime Delicje!!!!


Mydło naprawdę tak pachnie!!! byłam w szoku że potrafili skopiowac tak idealnie ten zapach!!! sama uwielbiam myc tym mydłem ręce bo po nim tak pięknie pachne w łazience:)

Są jeszcze mydła z tej samej edycji o zapachu żelków truskawkowych i żelków o smaku coca coli ale nie odzwierciedlili tych zapachów tak idealnie jak tego  o zapachu Delicji.

Ostatnio kupiłam w promocji w Tesco za 0,78 pensów a normalnie kosztuje jakieś 2 funty więc kupiłam kilka buteleczek co by było na zapas:)

Jeśli macie dzieci to napewno będą miło zaskoczone takim mydełkiem Moje były:)))

Pozdrawiam!!!!

12 komentarzy:

  1. Ciekawe :D Ja jakos nie lubie Carexow, maja dla mnie zbyt glutowato - sliską formulę. Wolę Radox. Ostatnio mialam jakas limitowankę o kwiatowym zapachu, była BOSSKA.
    Ale ze wzgledu na zapach skusilabym się na to mydelko wyzej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zauważyłam zmiany na blogu! :-) Co do mydła to ja miałam także pachnące, ale ulubionymi czekoladkami z pomarańczową galaretką! wykańczam je właśnie i trafi do denka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze się rozejrzeć za tymi mydłami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się rozejrzeć za tymi mydłami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często uzywam Carexa dobre mydło do mycia rak

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze udalo Ci sie trafic na to mydelko i chlopakom sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o takim jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, pracuję w Tesco i nie zwróciłam uwagi :D Chętnie kupię, bo mi się mydełka kończą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciemniej pod latarnia :D ja pracuje w Primarku i co chwile jak jakas kobita cos odklada to zauwazam super rzeczy ktorych nie widze normalnie bedac na zakupach :/

      Usuń
    2. Wow w Primarku??!!! ale super masz:))))

      Usuń