wtorek, 25 czerwca 2013

Wlosy wysoko porowate ;**(((

Mam najgorszy typ wlosow na ziemi:((( czemu!!!?????
Ale sie nie poddam tak jak z niskoporowatych mozna zrobic wysokoporowate poprzez zaniedbanie tak ja mam zamiar z moich wysokoporowatych zrobic niskoporowate:))))

a co!!!!

mam mega wysyp bejbihair:)) mam taka aureolke na glowie jak np.zwiaze w kucyk to masakra... ale ja sie ciesze bo sa coraz dluzsze I juz niedlugo bede mogla je zwiazac:))

zastanawiam sie nad zabiegiem keratynowym na wlosy ale przerazila mnie cena tego zabiegu bo to az 700zl!!!! kosmos!!!
moze gdzies na gruponie znajde jakas oferte to moze z niej skoerzystam.....

dzis mam zamiar naolejowac skalp olejkiem rycynowym a reszte wlosow olejkiem amla I umyc szaponem pokrzywowym I po tym odzywke aussie 3 minutowa terapie.

zaszalalm I zamowilam kilka akcesoriow na ebay:)  juz nie moge sie doczekac az przyjda:))))I juz sie czaje na kolejne wiekrzosc to bizuteria :) ale np.znalazlam super rajtuzy ktore sa bez palcow pokrywaja piete I stope prawie cala ale sa bez palcow idealne rozwiazanie do butow z odslonietymi palcami:))) zamawiam z chin bo o wiele taniej a to nic ze dluzej sie czeka na przesylke;)

1 komentarz:

  1. Odnośnie rozmiarów ubrań - odpisałam Ci u mnie pod Twoim komentarzem :)

    OdpowiedzUsuń