poniedziałek, 11 marca 2013

Weekend pelen wrazen!!!

O matko co za weekend!!! szok takiej przygody to ja jeszcze nie przezylam....
A wiec.... Pracuje sobie w sobote znudzona monotonnym linkowym zajeciem patrze a tu menager do mnie podchodzi i mnie wola podeszlam do niego i on sie pyta
-Natalia gdzie masz telefon ?? moze w kieszeni??
a ja
-ze nie mam w kieszeni tylko w szawce
on
-napewno??
- a ja -ze tak na pewno
a on
-bo ktos z twojego tel zadzwonil na policje i czekaja na ciebie pod fabryka!!!!
a ja
-wtf??!!!
a on
-chodzmy sprawdzimy o co cgodzi
poszlismy do mojej szawki i nic nie bylo w rejestrach polaczen zebym dzwonila na policje.... przerazona poszlam do tych policjantow i zaczelam z nimi rozmawiac
ze ja nie mam zadnego wychodzacewgo polacznie z mojejgo tel na policje i ze to jakas pomylka a oni na to ze o 13.24 z tego miejsca bylo dzwonione na policje i ze nik sie nie odzywal i ze namierzyli ze o ja i musze to byc ja!!!
A JA
- niemozliwe bo nie dzwonilam i podalam muj nr
a oni sprawdzili co za numer dzwonil i podali zupelnie inny i ja im mowie ze to nie moj i ze to jakas pomylka i sie mnie zapytali czy tyjestes Natalia i podali nazwisko zupelnie innej osoby a ja na to ze nie ze ja mam na nazwiko tak i tak a ja ta natalie znalam co jej nazwisko podali pracuje w tym samym miesjcu tylko na innym departamencie i sie wyjasnilo ze ta dziewczyna miala tel w kieszeni i jak sie oparla biodrem o linke to jej tel zadzwonil pod 999 i polaczylo z policja hehehehehe no ja mialam taka adrenaline ze szok a puzniej po wszystkim zeszla mi adrenalina i zostal mi bol glowy>......

a tak z innych wydarzen to moja sis kupila ksiazke:))) i bede ja miala juz w kwietniu u siebie:)))
a tu w irlandi obchodzony jest dzien mamy 10 marca i z tej okazji dostalam pieknego storczyka:))) a z okazji dnia kobiet od mojego kochanego meza bukiet tulipanow:))

jutro na obiad Golabki:))   mniami:))))))
no i coraz blizej egzaminu!!!! BOJAM SIE!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz