sobota, 27 maja 2017

Zdenkowani.....

                                                                 Hejka Wszystkim:)

Dziś mam dla Was garstkę zdenkowanych produktów troche o nich opwiem czy sie sprawdziły i czy je Wam  polecam.


Płyn do Kąpieli Imperial Leather Polecam z czystym sumieniem jest to bardzo aromatyczny płyn , który umili każdą kąpiel porywając swoim otulającym zapachem który utrzymuje się również na długo po kąpieli na ciele tak jak i w łazience.


Olejek ujędrniający do ciałą z firmy Nivea to mój faworyt ! Naprawdę super się sprawdził doskonale nawilża ale i nie pozostawia na ciele bardzo tłustego filmu wchłania sie dość przyzwoicie szybko przy czym skóra jest pięknie zawilżona oraz doskonale odżywiona, zauważyłam również znaczną poprawę napięcia skóry na brzuchu oraz wewnętrznej stronie ud w których to partiach zazwyczaj jest ten problem z skórą.


Balsam z Nivea także ujędrniający juz nie sprawdził się tak doskonale jak wyżej wymieniony olejek ale niestety kupiłam jeszcze jedna butelkę gdyż robiłam zamówienie w drogerii i pokuszona promocją wziełam tą wersję w niebieskiej butelce jak i białej w tej chwili używam białej i także jest taka sobie .


Maseczka z Babuszki Agaffi sprawdziła mi sie bardzo dobrze jest bardzo wydajna jak i doskonale nawilża oraz odzywia skóre twarzy polecam z czytstym sumieniem są naprawdę nie drogie a robią naprawdę kawał dobrej roboty.

 
Perfumy Rihanna Nude maja bardzo subtelny i pudrowo-słodki zapach doskonale sie sprawdzą na codzien do noszenia mnie sie sprawdziły bardzo fajnie i zbierałam nie raz wiele komplementów na temat tych perfum.


Antyperspirant Nivea owszem dawał poczucie świerzości ale niestety robił plamy na ubraniach czego nie lubię....


Cienie do Brwi z Collecttion Bardzo fajnie mi sie sprawdził ten środkowy , który jak widać jest zdenkowany ale niestety minusem tego produktu jest to że posiada 3 odcienie z czego używamy zazwyczaj tylko 1 i pozostałe 2 się marnują.....



To wszystko na dzis. Używaliście tóryś z tych produktów? Jeśli tak to jake wy macie zdanie? a jeśli nie to czy sie skusicie na zakup? 
Pozdrawiam Serdecznie
 Natalia:)

1 komentarz:

  1. Ten olejek z Nivea całkiem nieźle wygląda. Ujędrnienie na lato się zawsze przyda :)

    OdpowiedzUsuń