poniedziałek, 3 grudnia 2012

Osiagniecia 3 miesiecy zapuszczania wlosow ale to nie koniec........

 
Moja kochana sis zrobila dla mnie taki oto zestaw zdjec bo ja nie mam czasu na takie kombinowanie i musze ptzyznac ze jestem zdumiona bo szybko dosc mi rosna wlosy w porownaniu z wrzesnia oby tak dalej:))
Jestem okropnie przeziebiona:(((( w pracy bylo koszmarnie ale jakos przezylam:))
dzis nie robie zupelnie nic nie mam sily dzien spedze na marnowaniu czasu na komputerze:P
a co ja tez moge raz w zyciu zachorowac.......
Fajna Nutka:))

Za 2 Tygodnie bede przemierzac samochodem Anglie by dojechac na prom do Francji i z tamtad fruuuu do Polski:)))
juz nie moge sie doczekac:))
Walizke  jedna z moimi ciuchami mam juz spakowana ale jeszcze musze ja przebrac z now i podokladac kilka zeczy:)
musze jeszcze utworzyc CHCIEJ LISTE bo potem w Polsce nie bede wiedziala co mam kupic bo z tego wszystkiego zapomne....
A muj kolega w PL jest konsultantem nowej firmy kosmetycznej MARIZA i zamowilam u niego 2 podklady matujace 2 lakiery szybko schnoce krem biala herbata matujacy i olejek przyspieszajacy opalanie.

Uwielbiam:))




2 komentarze:

  1. Nie wiem jak to sie stalo ze wyszlo zdjecie z poza linie ale coz ja to nie mam drygow do ionformatyki

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!
    zapraszam do obserwowania mnie a ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń