wtorek, 23 października 2012

Rocznicowo:)

Wczoraj obchodzilam z mezem pierwsa rocznice slubu:)))
przygotowalam wloska kolacje czyli spagetti i na deser tiramisu:))


wyszlo przepyszne:))
i jakie latwe!!!
robilam je doslownie 15 min!
 
ja podarowalam mojemu mezusiowi elektryczna golarke bo taka chcial:))
a ja od dostalam brazoletke z zoltego i bialego zlota:))
 
 jest przesliczna:))
ja to jestem jak sroka ciagnie mnie do blyskotek:))
juz zapowiedzialam ze brakuje mi jeszcze do kapletu kolczykow z bialego i zltego zlota wic mysle ze pod choinke je dostane:))
a ja jutro mam rozmowe o prace w fabryce chrupek:D na godz 10.30
dzis na obiad robilam swierzyzne pierwszy raz jadlam i jest bardzo proste chlopskie danie i bardzo polecam:)
przepis wyswietli sie jak tylko wpiszecie w google.
a juz jutro wpis z olejowania wlosow olejkiem AMLA:))

2 komentarze:

  1. jej ;/ tak się pilnowałam przed 22 żeby pamiętać o tym, że macie rocznice, a tu guzik ;/
    spóźnione gratulacje i życzę powodzenia na kolejną resztę życia :*

    OdpowiedzUsuń