piątek, 12 października 2012

Olejek łopianowy

Dzis mialam super niespodzianke w sklepie Polskim znalazlam olejek lopianowy:)) a tak chcialam go kupic w Polsce i juz nie moglam sie doczekac a tu prosze nie musze czekac, az do grudnia bo juz go mam:))
i to nie byle jaki tylko z dodatkami z drzewa herbacianego i rozmarynu.
ale na pewno w polsce zakupie olejek lopaniowy z skrzypem.
ogolnie to musze stworzyc chciej liste i powoli wpisywac na nia co ja mam przywiesc z  Polski:))

kupilam dzis tez cale 1 kg wiaderko sera buialego i w przyszlym tyg bede piekla sernik wiedenski juz od dawna za mna chodzi i w koncu spelnie sobie ta zachcianke:))
jutro ide do pracy w sumie sie ciesze w koncu cos innego niz tylko gotowanie i sprzatanie:))
a ogolnie to postanowilam, ze do swiat musze sobie znalesc jakies zajecie popoludniami dorobic na wyjazd i na ta moja chciej liste:D wiec dzis poszlam do Agencji pracy i oglosilam wszem i w obec, ze szukam pracy dodatkowej:)

kupilam na Halloween 2 dynie:) bede z dziecmi wydrazac miazsz z dyni i wytniemy strszne miny w nich i wsadzimy do srodka swieczki:) zrobimy z nich straszne lampiony:))
a z miaszu zrobie zupe dyniowa i jakies ciasto upieke.
zawsze mialam ochote to zrobic i ogolnie sprobowac jak smakuje dynia bo jak do  tej pory jadla tylko pestki z dyni



na Halloween mamy zamiar sie przebrac i pochodzic po sasiadach wydebic od nich cukierki bo jak nie.... to bedzie psikus:D
ja bede czarownica lol XD a mlodszy synek bedzie dynia a starszy synek bedzie spidermanem:)

a znalazlam dzis cos zajefajnego:)
piekne wlosy:) <3
 
2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz