czwartek, 2 kwietnia 2015

Marcowe denko.....

                                                                Hejka kochani!!!!

Marzec już za nami.... szybko leci mi ten czas..... ale teraz to nawet mi to na rękę bo aby do Lipca! ponieważ lecę do Polski na urlop! To tyle z  chwalenia się:) A teraz przechodzimy do konkretu..... czyli zdenkowanych!

Zielone -kupię ponownie
Pomarańczowe- nie jestem pewna
Czerwone- nie kupię ponownie

Calcium Pantotenicum uwielbiam za to że moje włosy po nim nie wypadają i rosna jak szalone!
 Antyperspirant Nivea jak zawsze niezawodny

Chusteczki nawilżone superaśne ! w końcu trafiłam na takie bez alkoholu i do tego słodko truskawkowo pachniały!

Masła z The Body Shop tych wariantów zapachowych na pewno już nie kupie ponownie... Oba sprawdziły sie jako doskonałe nawilżacze ale ja od kosmetyku oczekuję jeszcze ładnego zapachu a te.... hmmm  żurawinowy śmierdział jak wino a orzechy brazylijskie w ogóle nie pachniały.....

Żel do golenia o zapachu czerśni Uwielbiam!

Płyn do kąpieli Cream soda z Tesco Bardzo lubie te płyny super pachna i sie pienią!

Mydło do rąk truskawkowe bardzo fajne! 






 Woski z Yankee Candle Uwielbiam każde !!  Salty sea pachnie tak morsko! 
Strawberry butter cream pachnie niezsiemsko słodko
Snowflake cookie również pachnie tak słodko że bym go zjadła! 
Frankincense pachnie bardzo intrygująco!
Granulki o zapachu wiśniowo czekoladowym mmmmm....... Cudowne!!

 Brązer z MUA w formie mozaiki Bardzo fajny uniwersalny odcień 
Brązer rimmel w musie beznadziejny!
 Pomadki w pisaku z Astor kupiłam w funciaku i powiem tak są trwałe i ogólnie fajne ale co z tego jak one szybko wysychają i nadają sie do niczego..... a szkoda bo fajny produkt...

Błyszczyk z Sally hansen Beznadziejny......

Pomadka zmieniająca kolor  Ebay Absolutnie Uwielbiam!!!

Masełko do ust z Oriflame cudowne nawilża i ślicznie pachnie! 
 Maskara z Clinique Bardzo fajny tusz ale trochę mnie cena przeraża.....
Bibułki matujące jak zawsze moje wybawicielki !
 Płatki kolagenowe pod oczy z ebay bardzo lubię!
Clinique serum do twarzy to jakiś żart!? wysypało mnie po nim okropniasto! 
Maseczka z tołypa zawsze spoko same naturalne składniki!
Bielenda maseczka dotleniająca Uwielbiam !
Maseczka z morza martwego bardzo fajna!
Garnier termiczna maseczka Cudowna twarz po niej jest niesamowicie oczyszczona odświeżona i nawilżona!

 Serum araganowe do twarzy bardzo fajny produkt za niewielkie pieniądze!
  Kapsułki witaminowe do twarzy Uwielbiam!
 Moje nieodzowne smarowidła do twarzy pozbawiające mnie wyprysków! jestem na nie skazana! 

 Olejek na skóre głowy witaminowy bardzo fajny i ciekawy produkt!
Maka crema latte kallos Absolutnie uwielbiam!
Olejek do włosów z Avon bardzo fajny i ślicznie pachniał
 Loreal BB krem bardzo fajna formuła kremu która dopasowuję się do koloru cery
Próbka podkładu Estee Lauder Double Wear Bardzo fajny i trwały podkład
Rimmel BB krem beznadziejny.......

                          





Maseczka nawilżająca z Avon bardzo fajny produkt i bardzo fajnie nawilżała i śliczny miała zapach!
Najlepsze  płatki kosmetyczne oczywiście z Lidla!!!






To na tyle kochani:) mieliście coś z wyżej wymienionych???? a jak tam wasze denka??

Pozdrawiam Serdecznie:))



 

       

31 komentarzy:

  1. Już od którejś osoby słyszę, że żurawinowe masełko od TBS śmierdzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wow sporo tego zuzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo nowych dla mnie produktów pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak oglądam denka u innych to też odkrywam sporo zupełnie mi nie znanych produktów:)

      Usuń
  4. U mnie CP się nie sprawdziło. Prędzej zadziałały na wysyp na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda z tym wysypem u mnie też sie pojawia... ale mimo wszytsko za to co robi z włosami to zawsze do niego wracam:)

      Usuń
  5. u mnie ta sama maska do włosów znalazła sie w marcowym denku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zuzyłam tbs :) no jak mogłas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zuzyc Kochana :) Zazdroszcze lipcowego pobytu w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty w tym roku wybierasz sie do PL?? Masz blisko i w sumie autem możesz szybko zajechac:) My w tym roku zrezygnowaliśmy z jazdy samochodem do PL ze względu na zeszłoroczne przygody;/ Ale samolotem się boję! jeszcze po ostatnich zdarzeniach!

      Usuń
  8. dużo wosków wypaliłaś :)
    nivea spray używam regularnie bo tylko nivea na mnie działa
    powiedz mi coś więcej o tych priduktach na wypryski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak woski w tym miesiącu non stop wypalałam:) ale polecam tez granulki pachna tak samo intensywnie jak i woski:) Nivea the best!
      A produkty na wypryski to moi wybawiciele! dodatkowo biorę antybiotyk 2 razy dziennie....
      Smaruję nimi twarz na noc oczywiscie nie 2 produktami na raz tylko raz jednym przez miesiąc a póżniej zmieniam na drugi bo cera sie przyzywczaja....

      Usuń
  9. Muszę w końcu spróbować CP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! ale ostrzegam przed ewentualnym wysypem!

      Usuń
    2. mi wysypał włosy... nie tam gdzie trzeba xd

      Usuń
  10. sporo tego Ci poszło hen hen do śmieci:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się coś z the body shop. Tyle osób chwali sobie ich kosmetyki. :-) Denko spore. Ja miesięcznie zurzywam do końca 2-3 produkty. Może dlatego, że jestem oszczędna? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże denko :) Muszę zakupić te bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak rimmel bb jest beznadziejny potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego ;D też kiedyś stosowałam Zineryt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak zadowolona byłąś z efektów? bo ja bardzo ale denerwuje mnie w nim ten ochydny posmak gdy przez przypadek dostanie sie do ust...

      Usuń
  15. Moje włosy po CP też nieco szybciej rosły :)

    OdpowiedzUsuń