poniedziałek, 2 lutego 2015

Zdenkowani w styczniu

                                                                         Hejka kochani !!!

Zapraszam Was  na zdenkowane produkty stycznia:)

Zielone -kupie ponownie
Pomarańczowe -Może kupie ponownie
Czerwone- Nie kupię ponownie



 Odżywka Dove Genialna!!! 
Szampony Fructise także bardzo lubie!
Suchy szampon z Batiste zawsze spoko
Maska oczyszczająca do twarzy z rosyjskich kosmetyków bardzo fajnie sie u mnie sprawdziła ( co ona robi w włosowych produktach??)
Tołpa maska zwiękrzająca objętoąść niestety nic nie zrobiła z ich objętością....
Bio silk tez szłau nie robił:(
 Granulki zapachowe do kominka uwielbiam:)) oba zapachy są godne polecenia!!!!
Wosk z Yankee także grnialnie słodko pachniał!!!
 Maseczka do twarzy Oxydermabrazja genialna!!! 
Maseczka z Eveline także genialnie sie u mnie sprawdziła starczyła mi na 2 razy
Maeczka z perfecty tez jest godna polecenia starczyła mi na 3 razy!
Maseczka samo rozgrzewająca sie z Garnier z niebieska glinką jest poprostu genialna!!! Uwielbiam ją!
 Czekoladowe masło do ciała średnio nawilża ale za to genialnie pachniał ale ponownie go nie kupię...
Balsam Dove uwielbiam !!
 Lush kóle do kąpieli moja nowa miość!!!Absolutnie Uwielbiam!!!! 
Płyn do kąpieli Luksja genialny zapach ,nawilżenie,piana! Uwielbiam!!!
Mydło siarkowe Absolutny ulubiueniec od lat!uzywam tylko i wyłacznie do twarzy
Mydło z The body shop ładnie pachnie ale ja nie lubie mydeł w kostce do ciała
Mydło do rąk z Lidla najleprze i najtańsze choć nie tak dobre jak Carmexy....
 Dermacol ampułki rybki używałam do twarzy na noc Uwielbaim!!! genialne !!!
Serum z Avon na noc na twarz także jest mouim ulubiencem!
Pasta oczyszczająca z Ziaji także bardzo fajna
Płatki kosmetyczne z lidla najleprze i najtańsze:)

 2 próbki zapachów ale nie bardzi mi sie podobały... 
Antyperspirant z Nivea bardzo lubię:)
 tusz do rzęs Mega plush to mega nie wypał.....
Lakier z Essence także sząłu nie zrobił szybko zgęstniał i szybko sie odpryskiwał...
Korektor z Natural colection w kolorze zielonym to  mój wybawiciel i absolutny ulubieniec!
Beauty blender z Chin Bardzo lubie ale już wyrzuciłam bo powinno sie go wymieniac po 3 miesiąch używania....
Oraz mój Hit!!! dzięki tym tabletka moje włosy ruszyły z kopyta i rosną w siłe!!! myśle że często będe do nich wracać ale to była juz moja ostatnia paczka :((((((( chlip chlip  ciekawe jak spisywał by się szampon?? używął ktoś???

To na tyle kochani:) wychodzi na to że w tym miesiącu mało było bubli a duużo ulubieńców!!!!  
A jak u Was zdenkowani??
                                                       Pozdrawiam serdecznie:)!!!

Zapraszam na moje rozdanie:) KLIK


25 komentarzy:

  1. piekne denko:) batisy musze zakupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zuzycia Kochana, gratuluje :)) Super, ze wlosy po Priorinie maja sie u Ciebie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo dobrze sie maja z przyrostem:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak sa genialne! miałam rózne inne suche szmpony ale poizostaje wierna Batiste:)

      Usuń
  4. Wow duże denko. Muszę kupić sobie jakiś wosk, bo mi się kończy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to jest super sprawa na takie awaryje odświerzenie włosów:)

      Usuń
    2. ja się zastanawiam co na to ŁZS by rzekło;p

      Usuń
  7. Zaciekawiły mnie granulki do kominka, jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne są! I na dodatek nie wydobywa sie ich tak trudno jak resztke wosku... choć woski i tak bardzo lubię:)

      Usuń
  8. Fajne denko, zaciekawił mnie ten balsam czekoladowy, kocham takie zapachy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie wąchać zużywając xd

      Usuń
  9. Duże denko :D Zakupów z Lush szczerze zazdroszczę :) Dermogal miałam, ale żelatyna w składzie, jakoś tak nie mogę ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uważam ze Batiste spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą maseczkę z Eveline mam już którąś z rzędu i bardzo ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie zapach płynu do kąpieli luksja o zapachu jagodowo mufinkowym :) Zapraszam do poczytania mojego bloga :) http://martinefashionandbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń