sobota, 29 listopada 2014

Denko Listopadowe

Hejka kochani !!!

Zapraszam na co miesięczne denko:)

Mydło do rąk aloesowe to jednak nie Carmex....... więc nie powiem o nim nic dobrego... mydło jak to mydło... myło ale nie pachniało;(
Sól do kąpieli o pieknym zapachu!! uwielbiam kąpiele z dodatkiem soli!
 Szampon Balea Bardzo fajny dobrze oczyszczał i pięlnie pachnie!
Woda brazozowa na skalp nie wiem co o niej sądzić bo jakoś dalej mi włosy troche wypadają....
Olej kokosowy na włosy  ale nie tylko! bo i na twarz czy nawed do smarz\enia heheh wielofunkcyjny i tani!
Kallos maska bardzo fajna używałam do emuglowania olejów z włosów jak i do mycia metoda OMO ale również jako poprostu ozywkę.
 Chusteczki do demkaijażu kupiłam na wyjazd do Polski i w sumie całkiem nieżle sie sprawdziły
Żel pellingujący z DR.IRENA ERIS bardzo wydajny i bqardzo fajny drobny peeling
Żel Epiduo to juz u mnie standard jak zawsze pomaga:)
Krem Tołpa nawilżająco matujący bardzo fajny ale mało wydajny:(
Krem do mycia twarzy przy użyciu szmatki muslinowej bardxzo fajny i nie drogi bo kupiłam go w twesco za około 5 funtów
 Suplement Diety Priorin Extra dobrze sie sprawdza:)
 Puder matujący z MUA jestem z niego zadowolona i zakupiłam kolejne opakowanie:)
 Maseczka z tołpy nawilżająca bardzo fajny ma skład!
próbeczki z żelem z ziaji liście manuka bardzo fajny ze chyba sie skusze na pełnowymiarowy produkt!
próbki z kremem z lisci manuka tez dosc ciekawy
Próbki za pasta manuka tez bardzo fajny i mam nawet pełnowymiarowy produkt:)
Próbka kremu z Perfecty dekoder młodośći matujący bardzo fajnie sie sprawdza jak tylko będe miała okazje kupie pełnowymiarowy produkt!
 Dezodorant w spray z Revlon kupiony X lat temu nawet dosc przyjemny zapach.
Mgiełka zapachowa z AVON o zapachu jabłka tez spoko.
Antyperspirant jak to antyperspiratnt też całkiem spoko:)
                               Wosk z Ynakee o zapchu drewna z plaży Super zapach!! taki męski!

TO NA TYLE...... NIE MA TEGO ZA WIELE
Mieliście coś z powyrzszych?? 
Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. O masce kalosa slyszalam malo pozytywnych opinii. Sama chcialam po nią sięgnąć ale zrezygnowalam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam maskę Kallos ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne i spore zuzycia Kochana :) U mnie ta maska Kallos nadal czeka na testy, jak sie nie sprawdzi, do mycia sie nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem całkiem sporo zużyłaś, niestety poza solą do kąpieli z Biedronki nic nie miałam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten szampon Balea na wykończeniu. Cudowny ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatni miesiąc w zużyciach był bardzo słabiutki, czasu brakowało nawet na "kosmetykowanie się".

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią spróbowałabym puder matujący z MUA. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma tego za wiele! Coś Ty! Pokaźne denko! :-) I masa fajnych produktów! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. epiduło tez u mnie często gości

    OdpowiedzUsuń