piątek, 30 maja 2014

Tesco-wskie i funciakowe kosmetyki warte polecenia:)

Hejka !!!!

Jakiś czas temu zauważyłam w Tesco nowe kosmetyki do pielęgnacji i mnie zaintrygowały wieć postanowiłam je kupić i przetestować:) i muszę przyznać że jestem miło zaskoczona:)

A mowa tu o:
Emulsja do mycia twarzy z szmatką muślinowa oraz maseczka do oczyszczania porów powiem jedno są ŚWIETNE!!!!
EMULSJA Z SZMATKA MUŚLINOWĄ CENA: 5,99GBP
MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA CENA:  5.49GBP


 Płyn do kąpieli o zapachu pianek Marsh mallow dosłownie poachnie jak te pianki!!!!!
cała łazienka pachnie po nim i ciało i koszula nocna i nawet pościel!!!
CENA :2.99GBP
 Balsam do ciała z tesco jest super nawilżający i pachnący:) czuć go na bieliżnie pościelowej  i na koszulce nocnej:) cena: 3.99GBP

Funciakowy krem matujący! Jest świetny!!!!Super matuje!!!

koszt jak sama nazwa wskazuje sklepu tylko 1 funt!

Używaliśćie któryś z tych kosmetyków??

Ja jestem zachwycona!! i myślę że długo się z nimi nie rozstanę!

Ogólnie jestem zachwycona grafika i kolorystyka opakowań tych produktów bardzo łudząco przypominają te z SOAP &GLORY:) 

Pozdrawiam serdecznie!!!!

11 komentarzy:

  1. Muszę się chyba wybrać do tesco na zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie musze ich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki.
    Chyba muszę się wybrać do tesco ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych tescowych miałam maslo do ciała na cellulit i powiem CI, że rewelka :D Na prawdę :) Reszty jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jutro się w nie zaopatrzę:)

      Usuń
    2. Na ebayu :) Wpisz po prostu nazwę i CI się pokaże :)

      Usuń
  5. Mam tá maseczke i plyn naprawde swietnie pachnie piankami

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana opakowania sa faktycznie genialne :))) Mam nadzieje i zycze Ci, zeby kosmetyki sie rownie dobrze sprawdzily :) Czekam na recenzje :) Nie mialam zadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków, ale slyszalam, ze kosmetyki z Tesco nie SA takie źle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy u nas w PL jest gdzieś dostępny ten płyn o zapachu pianek Marsh Mallow?

    OdpowiedzUsuń